Scha's Riotz world

Autobiography


♥♥♥ Hye ! Welcome to my Riotz World ♥♥♥ P/S : Please be nice here , thank you

Entries About Linkies Stuff

Status <3

BIOMEDICAL SCIENCES STUDENTS IIUM KUANTAN
My Music

Planetarium (piano) by Ai Otsuka

Credits

Template by : Farah Dini
Basecodes by : Nurul AtiQah
Edited by : Scha Aye Jay
Others:

-----------------------------------------
Copyright© by Farah Dini 2012
-----------------------------------------

BIGBANG 2016 MADE V.I.P TOUR IN KUALA LUMPUR - Ticket


Sehari sebelum aku register dekat IIUM Kuantan, one of my friend named Nasuha whatsapp aku and bagitahu yang BIGBANG nak datang Malaysia. and I was like "eh, really? tahu nyer datang Bangkok je". then aku pon search apa yang patut and seriously they're (without TOP) coming to Malaysia.




at that time baru 27th aug, and ticket released on 31st aug. at first aku terfikir nak pergi ke tak since my VIP-mate, Syam time tu dah balik Sarawak. tp ended up aku decided untuk pergi sbb bila lagi aku nak pergi konsert (fan-meeting) dyorg ni. lepas ni maybe dyorg dah busy dgn aktiviti masing-masing especially that compulsory millitary services in Korea.




masa 31st aug tu, aku still dlm sesi orientasi or called as Taaruf Week (TaWe) kat UIA ni. however, hari tu kteorg cuma buat community services aka bersihkan kawasan sekitar.so by noon, kteorg dah siap and boleh berehat sampai petang.

nak cerita betapa determine-nya aku, tiket start jual kt online by 3pm tp aku dah ready siap-siap depan laptop before kul 3pm. and betapa gilanya VIPs ni semua by 3pm tu traffic website tu sangat teruk. berapa kali jugak tekan refresh nak maksud online.

aku plan nak beli CAT 4 punyer seat, at first aku dapat masuk TAPI bila nak proceed check out duit aku cukup-cukup and purchasing ticket tak boleh nak proceed. try lagi sekali ttbe CAT 4 dengan CAT 5 punya seats dah SOLD OUT.




seriously time tu aku dah sedih gila, sbb nak sangat pergi konsert tu. aku try few inisiatif dan beberapa pertolongan drpd kawan-kawan yang tersayang, petang tu aku SUCCESSFUL PURCHASED tiket. aku punya excited masa tu, Tuhan jelah yang tahu. cumanya aku terpaksa beli tiket CAT 3 (UPPER TIER) since tu je yang tinggal.

but then masalah tak settle sampai situ je, banyak consequences yang jadi lepas-lepas tu. tapi Alhamdulillah pagi tadi tiket aku sampai jugak kat office Mahallah aku.




memandangkan tiket dah ada, sekarang aku kena plan perjalanan and kewangan aku pulak. since aku datang dari Kuantan tapi aku dah mintak tolong beberapa kawan aku yang sekarang belajar kat KL untuk tolong aku next week.

doakan aku baik-baik sahaja and soon aku akan share experience first konsert yang aku pernah attend. walaupun sorang, harap boleh jumpa kawan baru since kat sana ramai VIPs yang aku boleh kenal. okay, that's all. catch you later~








Labels: ,